Nu e jag igång då med bloggning

på den här sida kommer jag berätta om min vardag, vilket oftast handlar om mina barn, e ju mamma ledig nu så att
det kan ju vara kul att skriva av sig lite varje dag!

Idag har jag bara varit hemma, Rasmus har varit sjuk, feber och huvudverk , stackarn! Emil va i skolan som vanligt och Ida va på dagis.   MIn kära man kom hem från jobbet kl 16.30, käkade lite, sen va jag i väg med Ida på kyrkis, man får lämna sitt barn där i två timmar varje torsdag, så får de sjunga, leka och pyssla vilket hon tycker är jätte roligt. NU ligger alla mina små änglar och sover och Henrik har åkt och jobbat igen, han ska väl jobba till ett i natt eller nå sånt, men det gör mig inget för då skulle han va ledig i morrn i stället. (så skönt...)
Ne nu ska nog jag också ta och gå i säng ..... men på återseende


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0