Micke 40 ÅR!!!

grattis grattis till Micke Blom!
Igår kväll va vi på Mickes 40 års fest, Lindah hade ordnat bra med snacks och massa god mat! ( hm själv fick jag dricka min chocklad shake) den som vill va fin får lida pin´, ha hah a. men allt såg jätte gott ut i allafall. Vi hade alla barnen med oss, men det gick superbra, de stora lekte hela tiden med kusinerna och lilla Alva åkte runt från famn till famn, så att det var inga problem för mig att " mingla" 
22.30 så började barnen att bli trötta så då va det dags att bege sig hemmåt, Henrik lämnade jag kvar, ihänderna på hans far och Danne, Tobbe skulle ändå hämta Danne så då kunde de köra hem honom med, 03.30 var han hemma i morse vinlandes fram i genom väggarna typ he he he.. gissa om han sover nu?? bäst att han sover ruset av sig ett tag till, för sen ska vi hem till mina föräldrar, eftersom min söta lilla syster har fyllt 19 ÅR. Sen efter det så bär det av till Micke igen, vi han inte med att käka tårtan i går så de ville bjuda oss på den i dag  istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0