JIHOOO!!

KOM PRECIS HEM FRÅN GYMMET!
nu har jag gått ner sammanlagt 10, 2 kg!!!  Mitt första del mål är nått. nu e det bara 10 kg kvar, så jäkla skönt, känner mig stark och friskare än nånsin, det e tungt vissa dagar men så e det väl, det ska väl inte va som en dans på rosor direkt, de är som att bestiga mount everest (inte för att jag prövat det men, he he ) men nu e jag i allafall halvägs upp på detta berg.. snart framme.

här om dagen så hände nått roligt. jag stod i vardagsrummet och vek tvätt och Emil kom in och skulle hämta nått, när han hittat det han skulle ha så skulle han ut igen, men snabbt så vände han sig om igen mot mig och sa: " men OJJJ! mamma va smal du håller på att bli! "
guuu så hälit att höra det från sin 8 åriga son... som sagt barn talar alltid sanning!!

LOVE YOU EMIL!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0