Effektiv dag!!!


Idag har det hunnits med mycket!!  kl 9 skickade jag i väg grabbarna grus till skolan, sen skulle jag få liv i karln, vilket faktist gick bra trotts att han jobbat till 01 i natt. Medans Emil o Rasmus va i skolan så passade vi på att åka in till uppsala och handla. Men först när vi kom in till stan så släppte Henrik av mig på gymmet så att jag kunde träna lite medans han Ida och Alva åkte till Mc donnalds och käka lunch, sååå skönt att ha börjat träna igen efter graviditet och förlossning, snart kanske man e i god form igen, har lyckats gå ner 6 kilo i allafall. men... det e typ 13 kg kvar att loosa (suck). I allafall så när jag tränat klart så hämtade de mig igen så åkte vi och handlade på Willys, ska ju göra smörgåstårtor imorrn eftersom min älskling fyller 30 år på söndag!!!!!!!! 30 år!!! herre guuuud, va åren går, han va bara 18 år när vi träffades (hmm jag va 15, hi hi..) Årenflyger i väg så ett gott råd njut av varje dag tillsammans för snart e  man väl gammal å skruttig. Nu ska jag nog ta en prommenad med Al

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0