VEM TROR NI ÅKER UT I KVÄLL??


                            
   JOHAN                                                ANNA                                      KEVIN                                        LARS


                            

SEPIDEH                                            ROBIN  1                                   ROBIN 2                                    ALICE



SJÄLV SÅ TYCKER JAG ATT JOHAN SKA ÅKA UT!
Han e jätte duktig och så men jag tycker att han borde vänta ett år eller nått, han har väl knappt kommit i målbrottet ännu?
jag tycker faktist att tjejerna överväger i år, skit duktiga helt enkelt, eller ja , jag vet inte, killarna e ju duktiga dom me, hmm ja det återstår att se vem som vinner, tror i allafall att de alla kommer att gå långt, även efter IDOL.
Men som sagt jag tycker Johan borde åka ut ikväll......      spännande!!

Kommentarer

Postat av: Thess

Ja ska väl inte rösta då jag inte okllarpå programmet... men Robin (båda) är söt...

Datum: 2008-10-31, Tid: 16:57:23
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0