tårtplanering

Sitter här och planerar Alvas dop, som äger rum den 8:e nov i knutby kyrka!
Jag har hittat en super bra sida med allt möjligt i. 
www.shoppingbutiken.se      där kan man köpa massa roliga dekorationer till tårtor och bakelser.

Sofia ska hjälpa mig att göra en jätte söt dop tårta med mimmi mus som baby på. Måste göra reklam för Sofia som e super duktig på tårtor.

I dag har vi varit på bvc och vägt och mätt Alva, 7770gram och 67 cm lång!! börjar bli stor tjej nu.

snart så bär det av in till uppsala,  ska in och träna! tränade inte på hela förra veckan så nu måste jag ta nya tag, annars kommer det väl snart synas på vågen.. hmm men men nu får jag leta lite nya krafter, vart dom nu har tagit vägen.              

                                                                                  


Kommentarer

Postat av: Johanna

Halloj tjejen! Super duktig du är som kommer iväg och tränar! Slår dig en pling imorrn =)

Datum: 2008-10-28, Tid: 20:14:57
Bloggadress: http://leia1313.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0