miss him already

  I morse åkte Henrik och grabbarna till tierp ( svärmor) och dom blir borta ända till i morron kväll.. snyft..  så nu e det bara jag Ida och Alva hemma, Ida ska få ha en kompis sova över i natt så vi ska ha lite tjej kväll här hemma, hyra en film och köpa massa godis och bara mysa. Men jobbigt e det utan Henrik brevid mig i natt, har jätte svårt att sova när han inte e hemma. Men jag ska nog överleva detta med...hahaha

   Igår vaRasmus och Emil på skol disco!! de hade dansat hejvillt och  köptmassa godis! Emil va så stolt när han kom hem, han sa : mamma jag vågade fråga lov på 5 tjejer.. till och med tryckare..hihi. Och sen hade han blivit i hop med en tjej i klassen..hmm dom e för söta!. Jag frågade Rasmus om han hade dansat med nån tjej, men han sa att ojoj det glömde jag bort!    Han hade nog fullt upp att dricka läsk och äta godis.

men visst va dom snygga

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0