Lite mer shopping

                       
I love shopping!!!          snygg kofta till Emil.     Jeans till Rasmus.     tiger body till Alva.       

Ja snart e höst garderoderna klara, lite kvar bara. Ska försöka få tag på nå snygga och praktiska overaller till Easmu, Ida, och Alva.  Tänkte lura med mig Henrik till thuns nån dag, ( tror ni att det går??) han har inget val..hehe!
kanske man kan hitta nå snyggt till sig själv då, ska ev ut på lördag med ett tjej gäng, men jag har inte bestämt mig ännu. Tycker inte om krogen direkt, det e bara som en stor jäkla kött marknad där, alla flörtar med alla, och ingen ordning alls, men i och försig så kan de va kul att träffa tjejgänget och umgås lite. Jaja vi får se hur det blir, nån som vill va chaffis i sånt fall???           

Kommentarer

Postat av: Caroline

Kul å shoppa å gå ut :)

Kan va ju va trevligt å gå ut beroende på vilka man går ut med, får ignorera alla dryga människor runt omkring :)

Datum: 2008-10-22, Tid: 16:41:58
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo de e bara bra, ska ner till stockholm imorgon ska bli riktigt skönt men ananrs så e de väl lite sådär, lite irriterad på mina roliga grannar och min dator en underbar kombination.

Hur e allt själv då?

kram

Datum: 2008-10-22, Tid: 16:46:55
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Caroline

JO verkligen :)

Det kan jag tänka mig faktiskt :)

Tänk den dagen.. =)

Datum: 2008-10-22, Tid: 17:35:55
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Malena

Åh Thun´s har jättefina vinterkläder från Didriksons.. Har hört bara bra om dom. Skulle oxå behöva åka dit och köpa ett till vinterset, men får väl vänta till FK har tid att betala ut smabons sjukpenning. Såg att din poäng registrerats hos gratisgrodan nu. Var du tvungen att kontakta de för att få poängen? HAr en till som inte fått sin poäng reggad än. Lyckats värva några?

Datum: 2008-10-25, Tid: 23:19:47
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/supershopparmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0