höstlov

Nu e det höstlov för barnen! Riktigt skönt att inte behöva ställa klockan på morgonen i en hel vecka!
Vi ska väl försöka att hitta på nått skoj nån dag tänkte jag, idag har det varit lugnt, barnen leker med kompisar och jag och Alva tar det lite soft. Nån dag den här veckan tänkte vi åka till NICKIS i uppsala så barnen får leka av sig ordentligt, ett super bra ställe  faktist måste jag säga.

I kväll e det bamse gympa som vanligt och handbollsträning.
Just nu sitter jag och letar runt efter nån bra fotograf, jag tänkte nämligen att vi ska boka en tid att fotografera oss hela familjen, det kan bli kul!! Nån som vet nån bra fotograf?


Kommentarer

Postat av: Thess

Åh jag längtar tills Freja e stor nog för Nikkis. Hur gammal bör barnen vara tycker du? Jag har hört så mycket bra om det stället... Kramar från myrorna

Datum: 2008-10-27, Tid: 16:41:00
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: caroline

Jo men de var ju bara nån timme med middag och innebandy men de var trevligt ändå :) Lämnade iofs in min dator med i Uppsala :)



Jo jag vet det är så tråkigt och sen att det alltid har varit på samma sätt de e väl kanske därför man inte hejar på storvreta :)

Datum: 2008-10-28, Tid: 12:59:44
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Malena

Kan rekomendera Lönnbackafotograferna. Håller till i Björklinge. www.lonnbackafotograferna.se

Datum: 2008-11-09, Tid: 10:36:17
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/supershopparmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0