hel dag med sofia


Ja i dag har jag, Sofia och alla barnen spenderat hela dagen och kvällen i hop. Först kom Fia och barnen hit på fm och fika, sen bjöd hon oss på lunch, sen va vi ute ett tag och barnen hjälpte Sofia att städa gården, medans jag åkte och hämtade Rasmus som va på kalas.

Lite senare så slog vi till med en tacos middag hemma hos mig, med super god efterrätt sen. Jätte mysigt hade vi, barnen lekte för fullt och åt godis, och jag och Sofia kunde slappna av framför tv n och så drack vi ett glas vin, perfekt avslut på en härlig dag..
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova...... OCH!!! IMORRON KOMMER HENRIK OCH EMIL HEM!!! JIHOOOO
                                                                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0