sov morgon

Kvällen i går vart lyckad, dessvärre så blev det inge bad för mig, hade inte lust att trycka mig ner bland en massa karlar
Men jag hade det bra ändå, vi hade ju inte Alva hemma så jag drack vin och myste lite med barnen och värmde  dem när dom kom in från badet! Sen när barnen somnat så blev så lungt och tyst, åhhh vad jag njöt, känna att man kan slappna av och få lite egen tid, killarna försökte få i mig i tunnan men , nej jag ordnar nog en tjej kväll i stället.
   
 

barnen älskade det! Men när det va dags för dem att komma in så blev det fritt fram för killarna att festa på, det gick nog åt en hel del öl, men trevligt hade dom. Jag tror att de gav upp runt kl 02.00 ca.

Åh härligt var det att få sova ut riktigt inatt och på morgonen, jag klev upp halv tio, men Henrik och Emil ligger fortfarande och sover...ZZzzzzz.

I dag bjuder dagen på att köra Ida på kalas och sen hämta Alva, sen blir det nog en lugn dag och kväll!

kramar.....


Kommentarer

Postat av: Miqe

Hahaha!! Man är lite snygg i mörker!



(Annika: Nu är du länkad tillbaks. Lär mej att "Morpha", tack!)



Grannen..

Datum: 2008-11-18, Tid: 21:39:59
Bloggadress: http://www.terrariummorbidum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0