sjukling

guu va trist det e att va sjuk, jag e hängig, förkyld, och fryser konstant!! Henrik har iallafall hållt sig hemma i dag så det har varit skönt att slippa lyfta ett finger, puss och tack älskling du e bäst!

Pga all denna snö så ringde skolan i morse och sa att den va inställd idag, så barnen har varit ute och lekt hela tiden, kommer in för att käka emmellanåt och byta vantar. Men åhh va dom njuter nu!
                                                                               
                                                                              
     

Visst e det vackert!! Tänk om det kunde se ut så här på julafton, vilken dröm jul det skulle va.

Jag har i dag beställt fina foto julkort på barnen som vi ska skicka runt sen till släkt och vänner, och så passade jag på att framkalla en massa foton från datorn som har legat ett tag nu, ska bli kul att få hem dem snart.

Nej nu ska jag inta soffan ett tag igen och mysa under en varm filt, mmmm mys mys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0