ledsen i ögat

I går kännde jag mig jätte konstig, jag kännde mig allmänt nere, ville gråta för ingenting, jätte skumt! (pms kanske). Jag tänkte på alla gamla vänner och hur man saknar dem, men det e väl så alla har sitt att pyssla med och speciellt när man fått barn, men tycker i och försig att höra av sig kan man ju göra!
 ett litet citat:


Äkta vänner är som änglar, ärliga och sällsynta.
Falska vänner är som löv, man hittar dom överallt



som tur e så känner jag mig mycket gladare idag!!

 måste varit som om nån kunde läsa mina tankar i går, för att nu på morgonen så ringde en gammal go vän och frågade om hon kunde komma över på en kaffe.  

LÄSKIGT..........

PUSS OCH KRAM




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0