mysig kväll

vi hade en trevlig kväll i går! Victoria och Tobbe va här, och tobbe och henrik och barnen badade tunna en stund medans jag och syrran kollade på  dansbandskampen, och coola lars kristerz vann
Vi hade även söta snälla rara Hope här som sov över!
 även hon badade och hade jätte kul, sen när de kom in så fick jag och syrran värma dem för fullt.
 
 

när barnen tillslut somnade så satte vi på en film, barnhemmet,  den va faktist väldigt bra!
när den va slut så tog sig V och T hem, och vi somnade som två stockar här hemma och båda två fick sovmorgon! det va min tur att gå upp med barnen, men det vaknade inte först vid 08.30, så det va ju skönt!! tack älskade barn!

I dag ska jag och barnen baka lite igen, det ska nog bli polkagris knäck och lite mera snickers, mmmm nam nam!
hmm undrar hur många kilon man måste kämpa bort efter den här julen, hihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0