klapparna klara och smygstart på lucia

har varit inne i stan i dag hela dagen med min mamma. Och nu e alla julklappar klara, sååå skönt, nu e det bara att luta sig tillbaks å njuta, hahahahaha... nja där tog jag väl i kanske, det e väl lite julstök kvar, lite mer bakning och städning.

Hände mig nått riktigt pinsamt i dag i stan, jag och mamma stod inne på wedins och så fick jag syn på en tjej som jag va SÄKER på att jag visste vem det va, så jag knuffa till henne lite lätt på axeln och sa heeeej!!  när hon då vände sig mot mig så såg hon ganska förvånad ut och sa " eh hej"..     det va nog nån helt annan som jag inte alls kännde, hehe typiskt mig alltså, jag log och gick därifrån.

Nu har vi vart på dagis hela familjen och tittat på när Ida gick lucia, jätte mysigt va det.


mys mys på er alla där ute för det ska jag göra nu..... puss och hej

Kommentarer

Postat av: Malin

tack så jätte mycket..det var kul att höra! Självklart får du fråga det, gå in på min blogg och scrolla längst ner på sidan. Sen klickar du på min playlist i vänstra nedre hörnet på Create your free playlist..så är det bara att skapa ett konto och lägga in låtar..=)

Ha det gott/

Datum: 2008-12-11, Tid: 21:17:34
Bloggadress: http://hector080605.blogspot.com
Postat av: Helen

åh tack så mycket.. du får jättegärna kika om du hittar nån... du kan väl höra av dig på bloggen så fort du kommit hem så jag vet.. så slipper alla andra leta runt i onödan.. gulligt av dig...

//Helen

Datum: 2008-12-12, Tid: 08:09:27
Bloggadress: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Malin

halloj, nu har jag kommit fram till hur man lägger in den på blogg.se....

Du går in på Design - kodmallar

Sen scrollar du ner och lägger in koden ovanför

</body>

</html>

och sen sparar du mallen och så ska det fungera!

Lycka till..=)

Datum: 2008-12-12, Tid: 12:15:43
Bloggadress: http://hector080605.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0