stackars lilla äckliga patetiska människa

ja fy faaan säger jag bara!!!!!
någon har skapat en profil åt mig i en dating sida eller va det nu e ... TAGGED.COM  heter sidan, tydligen någon jag känner har fixat detta, för han/hon har lagt in en bild på mig, en bild som inte ens jag har på mig själv, och personen har min mailadress, men passa dig, du din patetiska äckliga typ, för jag håller på att spåra bilden.

det här har medfört att en massa äckliga killar från hela världen har kontaktat mig och vill träffas och vill ha mitt tele nr osv..
under min bild så hade denna person även skrivit knull.
MOGET??!!   NEJ!
JAG E SÅ JÄVLA FÖRBANNAD SÅ ATT JAG VET INTE VAD JAG SKA TA VÄGEN, DETTA KÄNNS ÄVEN VÄLDIGT OBEHAGLIGT
om du som gjort detta läser här så,   HAR DU INGET BÄTTRE FÖR DIG? HAR DU ETT SÅNT JÄVLA TRÅKIGT LIV SÅ ATT DU MÅSTE FÖRNEDRA ANDRA??
TRAGISKT

Kommentarer

Postat av: kärringen i 2:an

Seriöst, vem f-n kommer på en sån idé????

Men lite nyfis blir jag, kan du ha en tanke om vem det skulle kunna vara? och hur fick du reda på det? obehagligt, hoppas du lyckas spåra bilden!

God fortsättning familjen Ahlqvist (stava jag rätt?)

vad har ni för planer för nyår?

kram tanten i 2:an / Emma

Datum: 2008-12-27, Tid: 23:15:44
Postat av: Thess

Hoppas att du inte tror att det är jag... kanske är det den mystiska Camilla? Hmmm mystiskt. Gott nytt år från oss!

Datum: 2008-12-28, Tid: 09:22:05
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: movemi

oj.. shit.. dom måste ju tänka på dig rätt mycket om dom har ork att skapa en profil på dating!

konstiga människor det finns där ute asså!

Datum: 2008-12-28, Tid: 15:51:51
Bloggadress: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Shandie

Fyfan vad hemskt att råka ut för sånt. Det finns sjuka idioter där ute. Vågar knappt lägga ut bilder på mig på nätet längre för folk snor bilder hela tiden och skapar användare med dom lite överallt. Riktigt dåligt är det. Hoppas du lyckas spåra vem det är bara <3

Datum: 2008-12-28, Tid: 16:54:54
Bloggadress: http://miamiglow.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag hade också en bild ute på den sidan... Mysko

Datum: 2008-12-28, Tid: 18:02:11
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0