paus från städningen

pust och stön... nu har jag faktist lyckats städa lite och torkat av golven, och lillan sover fortfarande så jag får passa på att blogga lite nu.
Har även en stoooor tvätthög som måste tvättas upp, men det e på g.
I dag ska jag hämta Ida lite tidigare på dagis för hon ska till tandläkaren i dag, sen när vi ändå är i almunge så ska jag passa på att hämta ut ett paket från H&M, bäställde massa fina kläder till baren när de hade super rea, så det ska bli kul och se vad paketet innehåller, hehehe man glömmer typ bort vad man beställde, blir som lilla julafton.
ne nu hör jag att världens sötaste bebis ( enligt mig) har vaknat, men jag uppdaterar senare om va som fanns i paketet!

kram och hej så länge


Kommentarer

Postat av: Fina

Det är så mysigt att vara gravid, även fast det också har sina små nackdelar. Längtar sååååå mycket nu!



Alltid kul att fynda fina saker!

Datum: 2008-12-17, Tid: 12:00:42
Bloggadress: http://jstg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

skönt att göra det med ibl... Ta en paus menar jag

Datum: 2008-12-18, Tid: 17:04:37
Bloggadress: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0