och så va dom bara 2 kvar

    
ja jag tycker att dom 2 bästa e kvar!! Men jag hoppas och tror att Kevin vinner på fredag!
Jag har faktist fått biljetter till globen på fredag, men det e skymd sikt man ska tydligen inte se så mycket pga scenografi.... kanske man ser bättre hemma genom tvn. vi får se hur vi gör, vi måste bestämma oss i dag, sista dagen att hämta ut biljetterna i dag!

I går va Ingrid här, hon kom redan kl 9.00 gissa om jag blev chockad! i allafall impad, hon brukar liksom sova halva dagen.  Jätte trevligt  va det i allafall, hon stannade hela dan, åkte hem vid 19.00,  man får passa på att boka henne när hon har en dag ledigt, tjejen jobbar ju jämt!!!!

Här hemma får hon verkligen pröva på mamma rollen, haha ha, men det fixar hon galant, och barnen älskar henne!
 

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Fruktansvärt ömsesidigt!! Älskar att umgås med alla er..;)

Datum: 2008-12-06, Tid: 14:37:59
Postat av: annica

va kul! kom tillbaka snart

Datum: 2008-12-06, Tid: 15:02:53
Postat av: Jonas

Ska bli riktigt spännande att se hur det går!

Datum: 2008-12-06, Tid: 15:09:43
Bloggadress: http://w2best.se
Postat av: sophie

Något tips på hur man blir frisk från förkylning så får du gärna spana in min blogg och berätta :D

Datum: 2008-12-06, Tid: 16:41:39
Bloggadress: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0