mycket gjort i dag

Nu har wille sovit här en natt, och det gick bra, men han e väl inte van me alla nya ljud och så, så att när barnen hade lagt sig så hörde han dem lite då och då, Ida hostade och grabbarna snarkade, och när han hörde det så skällde han lite, men det går över, han vänjer sig snart, och han e väldigt mån om barnen, inte så konstigt kanske, de leker med han hela tiden, hehehe. barnen e roade och hunden e road, perfekt!
här e sötnosen
 

I dag har det hänt grejer!
* badrummet e nästan klart
*vi har julpysslat och målat
*jag har griljerat julskinkan
*städat
*henrik,Alva och Emil va in till stan och köpte julklapp till mig....sååå nyfiken
* gått på prommenad med hund och barn

och ännu e dan inte slut... känner mig duktig i dag, hihi ( man måste berömma sig själv ibland, det e nyttigt)

här kommer lite bilder från i dag
      
 

tomorrow is the BIG day!!!!
Emil längtar och e så spänd inför morgondagen så att han har ont i magen, nooosen daa

Kommentarer

Postat av: movemi

Du har fått mycket gjort i dag!

visst känns det skönt!



nej det är som en ljusslinga som jag hänger i taket.. så ser det ut som stjärnor när man sover

Datum: 2008-12-23, Tid: 23:26:25
Bloggadress: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0